Ja esat pārdomājis vai vienkārši Audiotehnikas produkts jums nav piemērots, varat atgriezt preci pie mums 14 dienu laikā pēc saņemšanas.

Tomēr, kamēr jūs izlemjat vai paturēt savus pirkumus, jums ir likumā noteikts pienākums rūpēties par precēm saprātīgi. Tāpēc, lūdzu, nodrošiniet, lai nesabojātu preces (vai iepakojumu), ja vēlaties kaut ko atgriezt, tam jānonāk pie mums nevainojamā stāvoklī.

Ja neesat saprātīgi parūpējies par precēm, kamēr tās atrodas jūsu īpašumā vai atgriežot pirkumu pēc 14 dienām (izņemot preces ar defektiem), mēs paturam tiesības nepiedāvāt jums pilnu naudas atmaksu. Tā vietā mēs varam atgriezt jūsu pirkumu jums.

Mēs nepieņemam atpakaļ nolietotas, lietotas, mainītas vai bojātas preces. Mēs, iespējams, nevarēsim jums izsniegt naudas atmaksu, ja preces vērtība ir samazinājusies dēļ jūsu darbībām;

Tas izslēdz tālāk norādīto:

  • Valkātas
  • Ātri bojājošas preces
  • Preces, kas ir aizzīmogotas higiēnas vai veselības aizsardzības nolūkos, ja tās nav aizzīmogotas (ja vien šīs preces nav bijušas bojātas vai bojātas piegādes laikā vai ir piegādātas nepareizi)
  • Bijušās preces, kas tika pārdotas “tādas, kādas ir”.
  • Ar kosmētiskām nepilnībām

Visām atgrieztajām precēm jābūt nelietotām, oriģinālajā iepakojumā, ar kvīti vai pasūtījuma apstiprinājumu.

Jūs esat atbildīgs par precēm, līdz tās nonāk mūsu noliktavā, tāpēc pārliecinieties vai tās ir pareizi iesaiņotas un saglabājiet pasta izdevumu apliecinošu dokumentu. Audiotehnika neuzņemas atbildību par atgrieztajām pakām, kas mums nav piegādātas.

Šī atmaksas politika attiecas uz šādiem pirkumiem:

  • Tiešsaistē no www.audiotehnika.lv
  • Veikalā veiktie pirkumi

Atgriezt preci veikalā (Latvijas Republika)

Veikala pirkuma vai tiešsaistes pasūtījuma atgriešana veikalā par mazām precēm, piemēram, kabeļiem un austiņām, ir vienkārša; viss, kas jums jādara, ir jāpaņem līdzi sekojošais:

  • Jūsu prece nelietotā un pārdodamā stāvoklī
  • Jūsu čeka vai pasūtījuma apstiprinājums
  • Maksājumu karte, kuru izmantojāt, lai iegādātos veikalā vai pasūtot tiešsaistē

Preces atgriešana bez starpniekiem

Mēs saprotam, ka var būt sarežģīti atgriezt veikalam atpakaļ lielākas preces, kuras pasūtītas tiešsaistē. Šādos gadījumos mēs varam noorganizēt jūsu preces atgriešanu, izmantojot savākšanu.

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu un viņi ar prieku jums palīdzēs. Mēs varam pieprasīt, lai jūs iepakojat preci pirms savākšanas, nodrošinot preces drošu atgriešanu mūsu noliktavā.

Preces atgriešana, ko piegādājis kāds no mūsu trešās puses piegādātājiem

Dažas no mūsu pārdotajām precēm tiek izsūtītas tieši no mūsu piegādātājiem. Ja jūsu pasūtījumu piegādāja trešā puse, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu un viņi ar prieku jums palīdzēs. Mēs varam pieprasīt, lai jūs iepakojat preci pirms savākšanas, lai nodrošinātu, ka to var droši atgriezt.

Atmaksas apstrādes laiks

Atmaksas saņemšanas laiks ir atkarīgs no tā, kad un kā prece tika atgriezta.

  • Atgriešana veikalā — naudu savā bankas kontā saņemsiet 5–14 dienu laikā.
  • Atgriešana, izmantojot savākšanu — lūdzu, uzgaidiet līdz 14 dienām, lai nauda atgrieztos uz jūsu bankas konta, tiklīdz jūsu preces ir savāktas.

Visas atmaksas tiks veiktas, izmantojot sākotnējo maksājuma veidu.

Preces maiņa

Mēs apmainīsim jūsu preci(-es) 14 dienu laikā, ja tās ir nelietotas, ir pārdodamā stāvoklī un jums ir čeks vai pasūtījuma apstiprinājums. Izslēdzot iepriekš uzskaitītās preces, ja vien tās nav bojātas.

Bojātas preces

Ja jūsu precei rodas defekts 14 dienu laikā pēc tās iegādes vai saņemšanas, mēs piedāvāsim pilnu naudas atmaksu vai apmaiņu. Ja iegādājāties preci veikalā, lūdzu, atgrieziet to veikalā.
Ja pasūtījums ir veikts tiešsaistē, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, kas ar prieku noorganizēs atgriešanu vai nomaiņu.