Sūtījuma apstrādes laiks

Pakas parasti tiek nosūtītas 2 dienu laikā pēc maksājuma saņemšanas un tiek nosūtītas ar parasto pastu ar izsekošanu un nodošanu bez paraksta. Ja vēlaties piegādi ar Kurjeru, tad šo izvēli jūs varēsiet izdarīt pirms pirkuma apstiprināšanas. Neatkarīgi no sūtījuma izvēles, mēs jums nodrošināsim saiti, lai tiešsaistē izsekotu jūsu paku.

Piegādes maksā ietilpst apstrādes un iepakošanas maksas, kā arī pasta izmaksas. Maksa par pārkraušanu ir fiksēta, savukārt transporta maksa mainās atkarībā no sūtījuma kopējā svara. Mēs iesakām grupēt preces vienā pasūtījumā. Mēs nevaram grupēt divus atšķirīgus pasūtījumus, kas veikti atsevišķi, katram no tiem tiks piemērota piegādes maksa. Jūsu sūtījums tiks nosūtīts uz jūsu risku, taču īpaša uzmanība tiek pievērsta trauslu priekšmetu aizsardzībai.

Kastes ir pietiekami lielas un jūsu priekšmeti ir labi aizsargāti.

Ja mums ir liels pasūtījumu apjoms, sūtījumi var aizkavēties par dažām dienām. Piegādei, lūdzu, piešķiriet papildu dienas tranzītā. Ja jūsu pasūtījuma piegāde ievērojami aizkavēsies, mēs ar jums sazināsimies pa e-pastu vai tālruni.

Piegādes tarifi un Aprēķini

Jūsu pasūtījumu piegādes izmaksas tiks aprēķinātas un parādītas norēķināšanās laikā.

  • Piegādes metode: Standarta
    Sūtīšanas maksa: 6 €
    Aptuvenais piegādes laiks: 2-4 darba dienas

Faktiskās piegādes izmaksas var atšķirties, jo dažu preču piegādes izmaksas, tiek noteiktas pēc izmēra, nevis faktiskā svara. Piegādes un apstrādes izmaksas ir atkarīgas no produkta veida, daudzuma, svara, apstrādes, iepakošanas un nosūtīšanas galamērķa. Katrai precei būs jāmaksā sava piegādes maksa.

Reizēm var rasties piegādes kavējumi.

Sūtījuma apstiprināšana un Pasūtījuma izsekošana

Tiklīdz pasūtījums būs nosūtīts, jūs saņemsiet sūtījuma apstiprinājuma e-pastu, kurā būs norādīts(-i) izsekošanas numurs(-i). Izsekošanas numurs būs aktīvs 24 stundu laikā.

Muita, Nodevas un Nodokļi

Audiotehnika neuzņemas atbildību par muitas nodokļiem, kas piemēroti jūsu pasūtījumam. Visas maksas, kas tiek uzliktas piegādes laikā vai pēc tās, klients ir atbildīgs atmaksāt (tarifi, nodokļi).

Bojājumi

Audiotehnika neuzņemas atbildību par precēm, kas bojātas vai pazaudētas piegādes laikā. Ja pasūtījumu saņēmāt bojātu, lūdzu, sazinieties ar sūtījuma pārvadātāju, lai iesniegtu pretenziju.

Pirms pretenzijas iesniegšanas, lūdzu, saglabājiet visus iepakojuma materiālus un bojātās preces.

Sazinieties ar mums

Ja jums ir kādi jautājumi par šo piegādes politiku, varat sazināties ar mums: