BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Kā es varu veikt pasūtījumu?

Mūsu mērķis ir padarīt šo procesu pēc iespējas vienkāršāku. Ja izpildīsiet šīs darbības, vēlamā prece pēc iespējas ātrāk nonāks pie jums.

Atrodiet preci, kuru vēlaties pasūtīt. Kad esat apmierināts, noklikšķiniet uz pogas “Pievienot grozam”, un prece tiks pievienota jūsu iepirkumu grozam. Tagad varat turpināt norēķināties vai turpināt pārlūkošanu un pievienot iepirkumu grozam citas preces.

Atcerieties, ka jebkurā laikā varat pārbaudīt iepirkumu groza saturu un kopējās izmaksas, virzot kursoru virs saites Iepirkumu groza lapas augšpusē un noklikšķinot uz “Iepirkumu grozs”. Atrodoties iepirkumu groza zonā, jūs jebkurā laikā varat izņemt preces no iepirkumu groza vai mainīt nepieciešamo daudzumu.

Kā norēķināties?

Kad esat pabeidzis iepirkšanos, noklikšķiniet uz iepirkumu groza ikonas, kas atrodas katras lapas augšējā labajā stūrī, un izvēlieties “Iegādāties”.

Ja esat esošs Audiotehnikas klients un vēl neesat pierakstījies, pirms pasūtījuma kopsavilkuma parādīšanas ekrānā jums tiks piedāvāts ievadīt savu lietotājvārdu un paroli.

Ja esat jauns Audiotehnikas klients, jums būs jāreģistrē sava informācija. Reģistrācija atvieglo pasūtījumu veikšanu nākotnē. Tiešsaistes instrukcijas palīdzēs jums veikt reģistrācijas procesu.

Kad esat pieteicies, jums būs jāapstiprina piegādes adrese un pēc tam jāturpina veikt maksājumu. Ievadiet maksājuma informāciju un noklikšķiniet uz “Apstiprināt”. Pēc tam jums vajadzētu redzēt tiešsaistes pasūtījuma apstiprinājumu ar pasūtījuma numuru. Apstiprinājums tiks nosūtīts arī uz jūsu reģistrēto e-pasta adresi.

Varat arī norēķināties, nereģistrējot kontu pie mums.

Vai pasūtījumu var nosūtīt uz citu adresi?

Mēs varam nosūtīt uz citu piegādes adresi, ja esat pieteicies savā kontā. Ja vēlaties, lai jūsu piegāde sasniegtu jūs darbā, jums jābūt pārliecinātam, ka kāds atradīsies uz vietas, lai saņemtu preces, jo kurjers piegādās uz vietu, nevis personai. Ja iegādājaties preci, kā viesis, tad jūsu pasūtījums tiks nosūtīts uz jūsu norēķinu adresi.

Kā es varu zināt, vai mans pasūtījums ir saņemts?

Kad būsiet veicis pasūtījumu, mēs nosūtīsim jums pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu. Lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu, ja neesat saņēmis šo e-pasta ziņojumu.

Vai es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu?

Mēs ļoti ātri sagatavojam nosūtīšanai jūsu pasūtījumu, kas nozīmē, ka mēs nevaram veikt nekādas izmaiņas, jo esat par vēlu informējuši mūs; jums būs jāatgriež prece, ievērojot mūsu atgriešanas procedūru. Izlasiet mūsu “Atgriešana un Atmaksa” politiku, lai uzzinātu vairāk par to, kā to izdarīt.

Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?

Ja jūsu pasūtījums jau ir nosūtīts no mūsu noliktavas, jums būs jāatgriež prece pēc mūsu atgriešanas procesa.

Pasūtījumi nav noliktavā

Ja prece nav noliktavā, diemžēl šobrīd nevarēsiet veikt pasūtījumu. Mūsu klientu apkalpošanas dienests var sniegt jums aptuveno izpildes datumu. Ja esat veicis pasūtījumu un mēs atklāsim, ka prece vairs nav pieejama, tad mēs nosūtīsim jums e-pasta ziņojumu, lai jūs informētu un atmaksātu naudu uz jūsu karti, ar kuru mums samaksājāt.

Cik maksā piegāde?

Jūsu pasūtījumu piegādes izmaksas tiks aprēķinātas un parādītas norēķināšanās laikā.

Piegādes veids: Standarta
Sūtīšanas maksa: 6 €
Paredzamais piegādes laiks: 2-4 darba dienas

Faktiskās piegādes izmaksas var atšķirties, jo dažu preču piegādes izmaksas, tiek noteiktas pēc izmēra, nevis faktiskā svara. Piegādes un apstrādes izmaksas ir atkarīgas no preces veida, daudzuma, svara, apstrādes, iepakošanas un nosūtīšanas galamērķa.

Kāda ir Audiotehnikas piegādes politika?

Tiks pieliktas visas pūles, lai preces jums piegādātu pēc iespējas ātrāk pēc pasūtījuma pieņemšanas. Tomēr mēs neuzņemamies atbildību par zaudējumiem vai bojājumiem, kas jums radušies, neizbēgamu piegādes kavēšanās dēļ. Šādā gadījumā mēs varam jūs informēt par kavēšanos un kavēšanās iemeslu.

Cik ilgi notiks piegāde?

Ja veicat pasūtījumu pirms pulksten 15:00, pasūtījumu saņemsiet 2–4 darba dienu laikā ar standarta piegādi. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījumi, kas veikti nedēļas nogalē vai oficiālajās brīvdienās, tiks apstrādāti nākamajā darba dienā.

Kur jūs piegādājat?

Mēs veicam piegādi visā pasaulē. Mēs varam nosūtīt tikai uz dzīvojamo un uzņēmumu adresēm. Mēs nevaram nosūtīt uz pasta kastēm.

Mēs paturam tiesības nepiegādāt pasūtījumu, ja uzskatām, ka adrese nav droša, piemēram, uz komunālo pasta adresi. Ja tas ietekmēs jūsu veikto pasūtījumu, mēs jūs informēsim, cik drīz vien iespējams.

Ko nozīmē jūsu pasūtījuma statuss?

Pasūtījums saņemts — esam saņēmuši jūsu pasūtījumu, bet vēl neesam to apstrādājuši.
Pasūtījuma apstrāde — jūsu pasūtījums var būt jebkurā brīdī starp noliktavu, kurā tas tiek saņemts un preču nosūtīšanu.
Pasūtījums pabeigts – esam sagatavojuši nosūtīšanai jūsu pasūtījumu mūsu noliktavā. Kad kurjers to būs savācis, jūs saņemsiet no viņa apstiprinājumu.

Vai es varu izsekot savam pasūtījumam?

Mēs cieši sadarbojamies ar mūsu kurjeru, lai piegādātu jūsu paku. Ja 48 stundu laikā neesat saņēmis e-pasta ziņojumu ar izsekošanas kodu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.

Ko darīt, ja es esmu aizņemts/izbraucis, kad veicat piegādi?

Ja jūs esat aizņemts/izbraucis pasūtījuma saņemšanas laikā, tad mūsu kurjers sazināsies ar jums, lai kopīgi izplānotu jums labāko piegādes laiku.

Mans pasūtījums piegādes laikā ir bojāts, kas man jādara?

Ja jūsu pasūtījums ir bojāts transportēšanas laikā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, kur kāds no komandas locekļiem ar prieku jums palīdzēs.

Pazuduši, nepilnīgi vai bojāti pasūtījumi?

Par bojātām precēm, nepabeigtiem pasūtījumiem vai izsūtītiem pasūtījumiem, kas netiek piegādāti paredzētajā termiņā, lūdzu, rakstiet uz mūsu klientu apkalpošanas dienestu vai zvaniet mums pa tālruni +371 29116796 no pirmdienas līdz piektdienai no 10:00 līdz 18:00.